Мога ли да върна получен продукт?
Последна актуализация 2024/10/01 02:30 PM
Да, може да върнете закупен продукт в рамките на 14 календарни дни от получаването му. За Ваше удобство можете да заявите връщане през профила си на remixshop.com, в секция "Връщане". Връщането е за сметка на клиента, а цената на куриерската услуга за връщане, заявено през профила, зависи от теглото на продукта, подлежащ на връщане, както следва:
- при тегло на върнатия/те продукт/и до 5 кг. включително – 7.39 лв.;
- при тегло на върнатия/те продукт/и над 5 кг. – сбора от 7.39 лв. плюс 1.50 лв. за всеки нови започнати 5 кг.
След получаване на стоката в нашия международен склад, веднага ще обработим връщането и ще възстановим парите в 14-дневен срок. Ако изберете връщане във Виртуалния портфейл на Вашия Профил, ще видите сумата веднага след обработката, без да изчаквате да бъде извършен банков превод.
В случай че не желаете да използвате функцията за връщане в профила си, можете да върнете продуктите, като се свържете с нас и след това ги изпратите до адрес: офис на Speedy София - Сомат (ул. Абагар 22, София, п.к. 1000, София Сити Лоджистикс парк). В този случай разходите за връщането ще бъдат определени съгласно тарифата на избрания от Вас куриер.
Поради съображения, свързани с хигиената и защита на здравето, определени продукти от категория "Бельо" не може да бъдат връщани.
Допълнителна информация относно условията и начините на връщане на продукти можете да прочетете тук.
подобни въпроси
- Получих грешен/дефектен продукт. Какво да направя?
- Искам да получа сумата от Виртуален портфейл по банков път. Как да заявя банков превод към сметката си?
- Върнах продуктите в офис на куриера, но нямам заявка от профила си. Какво да направя?
- Мога ли да обединя връщане на продукти от различни поръчки?
- Как да заявя връщане?
- Как ще получа заплатените пари обратно?
- Използвах ваучер за отстъпка при закупуване. Каква сума ще получа обратно, ако върна продукт?
- Къде мога да видя товарителницата за пратката по заявката ми за връщане?
- Направих заявка за връщане, но реших да задържа продукт/и. Какво да правя?
- Поръчката ми е доставена, но не фигурира в секция "Връщане". Какво да направя?
- Искам да заявя изплащане на сумата от Виртуален портфейл по банков път, но вече нямам достъп до имейл адреса, с който е регистриран профилът ми. Какво да правя?
- Поръчката ми е върната към Remix след неуспешна доставка. Мога ли да поръчам същите продукти отново?