БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 109,00 лв.
4 продукта добавени днес.  Разгледайте
ТОП РЕЙТИНГ в

Върнах продуктите в офис на куриера, но нямам заявка от профила си. Какво да направя?

Последна актуализация 2018/08/09 11:15 AM

В този случай е необходимо да изпратите имейл с номера на товарителницата на пратката, с която сте изпратили артикулите, както и техните номера (можете да ги видите в Профил > Поръчки). Сумата ще бъде възстановена във Вашия виртуален портфейл след получаване и обработване на връщането.

подобни въпроси

ПАЗАРУВАЙТЕ ТОП МАРКИ С НЕВЕРОЯТНИ ОТСТЪПКИ. НОВИ 15 000+ УНИКАЛНИ НАХОДКИ ВСЕКИ ДЕН.

Вземи 20% отстъпка* за първата си поръчка с код WELCOME

НЕ НАМИРАТЕ ОТГОВОР НА ВАШИЯ ВЪПРОС?

Приели сте само част от бисквитките и пропускате специалните ни предложения за Вас.
Искате ли да запазите настоящите си настройки, или приемате и останалите бисквитки?
ЗАПАЗВАМ Приемам