БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 109,00 лв.
4 продукта добавени днес.  Разгледайте
ТОП РЕЙТИНГ в

Получих грешен/дефектен продукт. Какво да направя?

Последна актуализация 2018/08/09 11:13 AM

Съжаляваме за допуснатата грешка. Ще приемем продукта обратно, а куриерските разноски по връщането ще са за наша сметка.

Заявете куриер за връщане на продукта чрез своя Профил -> Връщане. Като причина отбележете "Има неописан дефект" и добавете описание.

След като получим и обработим връщането Ви, сумата за продукта ще бъде възстановена по избрания от Вас начин.

подобни въпроси

ПАЗАРУВАЙТЕ ТОП МАРКИ С НЕВЕРОЯТНИ ОТСТЪПКИ. НОВИ 15 000+ УНИКАЛНИ НАХОДКИ ВСЕКИ ДЕН.

Вземи 20% отстъпка* за първата си поръчка с код WELCOME

НЕ НАМИРАТЕ ОТГОВОР НА ВАШИЯ ВЪПРОС?

Приели сте само част от бисквитките и пропускате специалните ни предложения за Вас.
Искате ли да запазите настоящите си настройки, или приемате и останалите бисквитки?
ЗАПАЗВАМ Приемам