Мога ли да обединя връщане на продукти от различни поръчки?
Последна актуализация 2018/08/09 11:14 AM
Да. Влезте в секция "Връщане" в профила си и натиснете бутона "Покажи всички". Така ще видите всички поръчки, чиито продукти са в срок за връщане. Изберете от тях тези, с които искате да се разделите и завършете заявката си, с което автоматично ще извикате куриер. Обединявайки продукти от различни поръчки в едно, ще заплатите само една куриерска такса за връщането.
подобни въпроси
- Получих грешен/дефектен продукт. Какво да направя?
- Искам да получа сумата от Виртуален портфейл по банков път. Как да заявя банков превод към сметката си?
- Върнах продуктите в офис на куриера, но нямам заявка от профила си. Какво да направя?
- Мога ли да върна получен продукт?
- Как да заявя връщане?
- Как ще получа заплатените пари обратно?
- Използвах ваучер за отстъпка при закупуване. Каква сума ще получа обратно, ако върна продукт?
- Къде мога да видя товарителницата за пратката по заявката ми за връщане?
- Направих заявка за връщане, но реших да задържа продукт/и. Какво да правя?
- Поръчката ми е доставена, но не фигурира в секция "Връщане". Какво да направя?
- Искам да заявя изплащане на сумата от Виртуален портфейл по банков път, но вече нямам достъп до имейл адреса, с който е регистриран профилът ми. Какво да правя?
- Поръчката ми е върната към Remix след неуспешна доставка. Мога ли да поръчам същите продукти отново?